Monday, October 09, 2006

 

Nedjelja je: jaudućankreno

nedjelja je ja u dućan kreno
rano usto mamuran od sinoć
nemam kafe da mi oko sneno
trepne lahko i zaigra duša

na ulici nikog nema
samo konzum vazda radi
na uglu vikend-rigotina
al više mi se gazda gadi

jebo mater vlasniku dućana
taj me nikad pozdravio nije
istrule mu u fijoci salama
iza kase ljutu pivu pije

"sljedeći"
"doardan, petnajs deka posebne"
"sec-sec-sec-sec. može dvajšest?"
"a (uzdah)... ma dobro ajde"

AAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRGHHHHHHHHHHHH!
(zvuci demoliranja konzuma--distroj)

Comments:
nemam pojma majkemi, nisam pametan, ali definitivno se nešto zbiva slažem se. ne znam nekako meni ovo super dođe za izlivanje gluposti koje mi se motaju po mozgu plus jednostavno mi je nekako, jebiga, gušt.
 
ljudi, bre, saće da nastanu pravi problemi, treba uglazbit sve to. Luka je već komentirao kako on sad treba uglazbit barem pet pjesama da kompenzira ovo :)
 
This comment has been removed by a blog administrator.
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?