Tuesday, October 10, 2006

 

Viljuškarista

Mercator to su ljudi
To je Mauricijo zvan ajmo ajmo ustaše
To je shele prvak
Renata prvakinja
Živčana Nevia s info pulta što se dere na kupce i pokušava ostati trudna
Je sasvim ok Sandra iz Premanture
Zenzo koji pije bačeno pivo s prošlim rokovima
Dajla koja ima trn u peti smrdi joj iz usta i svi šoferi je se boje
Zdravko sarajlija koji cucu u mraku
Shimo bosanac što popravlja sve živo pa i pregorjelu žarulju(bez zamjene)
Vedran koji dobije otkaz zbog duge kose i tetovaže
Fabrizio tezgaroš
Aurelio igra loto i koji će mi dati sto somova kad dobije pa ćemo se zajedno
popišati na stepenice
Kika voli Bryan Adamsa a muškarčine vole nju
Mario bivši konobar s visokom partijskom školom a sada šef marketa
ja viljuškarista koji
sanja da u nekoj gužvi u kinu, na predstavi ili na novoj godini npr, neko vikne:

ZNA NEKO VOZIT OVO?! ČOVJEK UMIRE
Ja bih reko
MJESTA DRUGOVI JA SAM VILJUŠKARISTA

by
Ibr Fateh Ali Shkee
ovo je antologijska, znam da sam objavio bez pitanja, al Shkee je to napisao za sve nas, pa da se nađe :))

Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?